لشکر ۳۶ ارتش اسرائیل از غزه خارج شد

لشکر ۳۶ ارتش اسرائیل از غزه عقب‌نشینی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری اسرائیلی و فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست، پس از اینکه نتوانستند در برابر حملات مقاومت فلسطین، بخش دیگری از نیروهای خود را از غزه خارج کردند.

روزنامه اسرئیل حیوم با اشاره به اینکه لشکر ۳۶ ارتش اسرائیل از غزه خارج می‌شود، گزارش داد، این لشکر شامل لشکرهای شش و هفت، ۱۸۸، یگان مهندسی و نیروهای تیپ گولانی است.

منابع صهیونیستی مدعی هستند که لشکر ۳۶، برای بازیابی تواناییهای خود، آموزش و افزایش قدرت، از غزه خارج شده است و هنوز مشخص به چه منطقه‌ای انتقال داده خواهد شد.

با خروج لشکر ۳۶، فقط سه لشکر از ارتش اسرائیل در نواز غزه باقی مانده‌اند: لشکر ۱۶۲ برای حمله به شمال غزه، لشکر ۹۹ که گذرگاهی را اشغال کرده که غزه را به دو بخش شمال و جنوب تقسیم کرده و لشکر ۹۸ که مسئول حمله به خانیونس است.

به گفته منابع اسرائیلی، نیروهای لشکر ۳۶، در مناطق الشیخ عجلیه، الرمال، الزیتون، الشجاعیة، النصیرات و البریج با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر بوده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.