طلسم شکست، اطلاعیه انتخابات منتشر شد؛ آبروی فوتبال در گروی انتخاب کمیته سه نفره!

سرانجام پس از ماه ها سرگردانی و بلاتکلیفی اطلاعیه انتخابات هیات فوتبال استان فارس منتشر شد.

به گزارش طرفداری، اسفند ماه گذشته بود که مهدی تاج و احمدرضا براتی، عضو حقوقی هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اتفاق طهمورث حیدری، دیگر عضو هیات رییسه که وظیفه نظارت بر هيات‌ها را برعهده دارد، با حضور در شیراز، انتخابات هیات فوتبال استان فارس را برگزار کردند، انتخاباتی که در غیاب حمیدرضا زارعی، ملی‌پوش اسبق فوتبال ساحلی که کمیته سه نفره به طرز غیرقانونی صلاحیت او را تایید نکرده بود با پیروزی حسین قنبری که همان کمیته به طریق فراقانونی صلاحیت او را تایید کرده بود، به پایان رسید.

با توجه به همین دو اتفاق، اغلب کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند صحت این انتخابات تایید نمی‌شود و در در نهایت هم مراجع قضایی حکم به لغو انتخابات و تکرار آن دادند. حالا با گذشت چند ماه از روزی که فدراسیون فوتبال ناچار شد به حکم قانون حسین قنبری را از ریاست هیات فوتبال استان فارس خلع و او را به عنوان سرپرست همان هیات انتخاب کند، سرانجام طلسم شکست و اطلاعیه ثبت نام از نامزدهای انتخابات هیات فوتبال استان فارس منتشر شده است.

در تمام این مدت منتقدان مدعی بودند زشت است هیات فوتبال استان فارس با سرپرست اداره شود تا این که حالا اطلاعیه انتخابات منتشر شده و نامزدها می توانند از صبح ۲۶ دی تا عصر ۳ بهمن با ارائه مدارک مورد نیاز در انتخابات نام نویسی کنند.

اما از این جا به بعد، مهم‌ترین موضوع در انتخابات هیات فوتبال استان فارس، انتخاب اعضای کمیته سه نفره‌ای است که صلاحیت نامزدها و صحت مدارک آنها را بررسی می‌کند، کمیته‌ای که سال قبل به دلیل چینش بودار اعضای آن بیشترین آسیب را به هیات فوتبال فارس زد و با رد صلاحیت ملی‌پوش سابق فوتبال ساحلی و تایید صلاحیت پیمانکاری که سوابق مديريتی نداشت، باعث لغو انتخابات هیات فوتبال استان فارس شد و فوتبال این استان را به بلاتکلیفی کشاند.

حالا انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال روی انتخاب اعضای کمیته سه نفره بررسی مدارک و صلاحیت نامزدها نظارت داشته باشد تا دوباره شاهد رد صلاحیت چهره‌های ورزشی و تایید صلاحیت پیمانکارها و غریبه‌ها نباشیم و بیش از این با آبروی فوتبال ایران بازی نشود.

منبع: پارس فوتبال