رقیب قدوس پیدا شد ؛ او هم مثل سامان دو پاس گل داد

اردن ؛ ارسال دو پاس گل یزن النعیمات بازیکن اردن در دیدار برابر مالزی

ستاره الاهلی قطر نقش کلیدی در پیروزی پُر گل اردن مقابل مالزی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی اردن جام ملت‌های آسیا را مقتدرانه آغاز کرد و توانست به پیروزی پُر گل 4 بر صفر مقابل مالزی دست پیدا کند که یزن النعیمات بیشترین تاثیر را در رقم خوردن این برد ارزشمند برای تیمش داشت و مثل سامان قدوس که برای برتری ایران برابر فلسطین خوش درخشید، دو پاس گل داد و حتی عملکرد بهتری از او داشت.

در شرایطی که تا پایان 9 مسابقه ابتدایی جام ملت‌های آسیا سامان قدوس با ثبت دو پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای این رقابت‌ها قرار گرفته و به تنهایی در این جایگاه تکیه زده بود، یزن النعیمات با درخشش مقابل مالزی به او رسید و دو پاس گل ثبت کرد و یک پنالتی گرفت.

یزن النعیمات در دقیقه 12 مسابقه شب گذشته اردن مقابل فلسطین با حرکت از سمت چپ زمین و پاس رو به عقب برای محمود المرضی که شوت تماشایی این بازیکن را به همراه داشت، پاس اولین گل تیمش در جام ملت‌های آسیا را داد و یک دقیقه و نیم بعد هم یک پنالتی گرفت که موسی التعمری آن را تبدیل به گل کرد.

این ستاره الاهلی قطر در دقیقه 32 هم استثنایی کار کرد و حرکت سریع او از سمت راست محوطه جریمه و پاس او به محوطه 6 قدم را دوباره محمود المرضی تبدیل به گل کرد تا دومین پاس گل‌اش ثبت شود و در کنار سامان قدوس قرار بگیرد که البته اگر گرفتن پنالتی برای این ملی‌پوش اردن ثبت شود، نمایش او موثرتر هم بوده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.