مدیر عملیات فروش ایران خودرو، دلایل تاخیر در تحویل برخی از خودروها را اعلام کرد.
به گزارش کارنامه، مدیر عملیات فروش ایرانخودرو در مصاحبهای درباره مشکلات پلاکگذاری دنا پلاس و علت تحویل معوق خودروهای پژو ۲۰۷ و خانواده محصولات هایما توضیحاتی را ارائه داد. وی در خصوص وضعیت کلی شرکت گفت: هماکنون حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار دستگاه خودروی تحویل معوق در این شرکت وجود دارد و اکثر تعهدات موقعه بیش از ۳۰ روز تأخیر ندارند. مواردی که بیش از ۳۰ روز از تعهد شرکت گذشته است تلاش میکنیم تا زودتر تحویل مشتریان شود.
معاون فروش ایران خودرو در خصوص مشکلات پلاکگذاری خودروی دناپلاس اظهار داشت:
با هماهنگی با سازمان استاندارد، این مشکل برطرف شده و بهزودی پلاکگذاری و تحویل این خودرو به مشتریان انجام خواهد شد.
معاون مدیرعامل ایران خودرو در ادامه افزود:
علت تأخیر در تحویل خودروی پژو ۲۰۷ و محصولات هایما مسئله ثبتنام بیش از حد در سامانه بوده است که با برنامهریزیهای انجام شده، این مدلها هم بهزودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. علا.ه بر این مسئله مشکل تخصیص ارز نیز به تأخیرهای یاد شده دامن زده و محصولاتی از جمله تارا نیز به همین دلیل با کندی تولید و به تبع آن تأخیر در تحویل مواجه هستند.
وی اطمینان خاطر داد که با هماهنگیهای انجام شده با وزارت صمت این مشکلات به تدریج برطرف شده و جهت رضایت خاطر مشتریانی که در تحویل به موقع خودرویشان مصر هستند طرحهای تبدیل خوبی ارائه خواهد شد.
نوشته توضیحات ایران خودرو در مورد تأخیر در تحویل خودروها اولین بار در وبلاگ کارنامه. پدیدار شد.
منبع: کارنامه