هاشمی: فدراسیون‌ها برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود

هاشمی: فدراسیون‌ها برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی درباره تجلیل از ایثارگران مدال‌آور، عنوان کرد: از دوست خوبم قاضی زاده برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. ما در زمان ۸ سال دفاع مقدس و در تمام عرصه‌های انقلاب افرادی داشتیم که تلاش می‌کردند پرچم کشورمان را در عرصه‌های مختلف خصوصا در دفاع مقدس وقتی یک عملیاتی اتفاق می‌افتاد، به اهتزاز در بیاورند. بعد از ۸ سال دفاع مقدس ورزشکاران ما همان نقش را با مدال‌های خود ایفا کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این عزیزان حالا جانبازانی هستند که افتخار کسب می‌کنند و در اصل در امتداد و راستای فعالیت‌هایی بود که برای نظام اسلامی گام برداشتند. ورزش یکی از عرصه‌های مهمی است که می‌تواند با افتخارآفرینی یک ورزشکار باعث پخش سرود ملی شود و هم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاورد. این عزیزان دو جانبه کار می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که برخی از مسابقات با زمان نماز تداخل دارد، گفت: ما به فدراسیون‌ها و استان‌ها تاکید کردیم زمان برگزاری مسابقات را طوری تنظیم کنند که در زمان اذان، تماشاگران بتوانند در زمان و وقت خودش نماز خود را به جا بیاورند. نکته دیگر اینکه در همان فرصتی که تماشاگر در سالن و یا ورزشگاه است اذان گفته شود و فضای معنوی هم ایجاد شود. تلاش ما این است فدراسیون‌های ورزشی برنامه خود را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود.

پایان پیام/

منبع: فارس