تایلند 2 – 0 قرقیزستان/ پیروزی آسان با بریس جایدد

طرفداری | تیم‌های ملی فوتبال تایلند و قرقیزستان در گروه F جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف همدیگر رفتند و در پایان تایلند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

تایلند در اولین دیدار از گروه F در جام ملت‌های آسیا 2023 موفق شد قرقیزستان را از پیش رو بردارد. سوپاچای جایدد موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند و تایلند را به صدر جدول گروه F ببرد. در دیگر دیدار این گروه و یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، عربستان سعودی با عمان روبه‌رو خواهد شد. تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی، حواشی زیادی را پشت سر گذاشته و باید دید در این جام چه عملکردی خواهد داشت. اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 26 دی ۱۴۰۲ (۱6 ژانویه ۲۰۲۴) ساعت برگزاری: 18:۰۰ به وقت تهران تورنمنت و هفته: هفته اول دور گروهی جام ملت های آسیا، گروه F داور: ادهم مخادمه (اردن) ورزشگاه: عبدالله بن خلیفه – شهر دوحه قطر گلزن: سوپاچای جایدد (26) و (49) برای تایلند

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.