۲۷۵ سند مالکیت برای صنایع دامغان صادر شد

۲۷۵ سند مالکیت برای صنایع دامغان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جلال سلیمانی، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۷۵ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان صادر و آماده شده است.

وی ادامه داد: این اسناد جهت سهولت در امر فعالیت واحدهای صنعتی به مساحت حدود ۱۶۸ هکتار در شهرک صنعتی و نواحی صنعتی شهرستان دامغان شد.

سلیمانی بیان کرد: سندهای مالکیتی صادر شده از سوی ثبت اسناد و املاک مربوط به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی دامغان و نواحی صنعتی صیدآباد و دیباج هستند.

مدیر منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: مالکان واحدهای صنعتی دامغان که دارای پروانه بهره‌برداری و پایان کار هستند، می‌توانند با مراجعه به دفتر این شهرک و طی مراحل قانونی نسبت به دریافت سند تک‌برگی اقدام کنند.

سلیمانی با اشاره به محاسن صدور اسناد تک‌برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی دامغان، خاطرنشان کرد: تأمین وثایق بانکی تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه‌گذاری از مزیت‌های سند مالکیت به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی دامغان دارای ۵۶۳ هکتار مساحت است که ۲۱۸ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، تلفن و تصفیه‌خانه برخوردار است و ۲۲۸ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۲۸ هکتار در آن منعقد شده است.

ناحیه صنعتی دیباج دارای ۳۰ هکتار مساحت است که ۱۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است.

ناحیه صنعتی صیدآباد دارای ۵۴ هکتار مساحت است که ۴۱ هکتار آن زمین صنعتی و ۲۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس