گالاس: پوچتینو بازیکنان چلسی را در پست اشتباه به کار می‌گیرد

بدون تصویر

طرفداری | یکی از انتقادهای اصلی در مورد چلسی تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، تصمیم‌های بحث‌برانگیز سرمربی آرژانتینی در بحث فنی و تاکتیکی است. برای مثال، لوی کولویل که مدافع وسط است اغلب به عنوان مدافع چپ به میدان می‌رود، تصمیمی که مدیران آبی‌ها هم از آن متعجب هستند. اصرار پوچتینو برای حضور پالمر در پست وینگر راست نیز اخیرا انتقادهای زیادی به دنبال داشته است.

ویلیام گالاس پیرامون شرایط چلسی گفته است:

متوجه نمی‌شوم چرا بازیکنان چلسی در پست خودشان به میدان نمی‌روند. تصمیمات مائوریسیو پوچتینو را درک نمی‌کنم. اگر در ترکیب تیمتان مدافع چپ آماده دارید، به آن بازیکن بازی بدهید. اگر آخر هفته بازی دارید، بهترین بازیکنان هر پست را انتخاب کنید. مدافع چپ، مدافع چپ است. نمی‌توانید مدافع راست را در سمت چپ راهی میدان کنید. نمی‌توانید دفاع میانی را به عنوان مدافع چپ به کار بگیرید. به همین دلیل درک تاکتیک‌های پوچتینو دشوار است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.