دستگیری سه هوادار منچستریونایتد به علت تمسخر فاجعه هیلزبورو

طرفداری | فاجعه هیلزبورو یکی از دردناک‌ترین تراژدی‌های انگلیس محسوب می‌شود. جایی که 97 نفر در دیدار لیورپول و ناتینگهام فارست در سال 1989 به علت ازدحام جمعیت جان خودشان را از دست دادند. طی این سال‌ها، برخی از طرفداران افراطی منچستریونایتد به دلیل آن چه که واکنش متقابل به توهین قرمزها به سانحه هوایی مونیخ عنوان شده، لحظه دردناک تاریخ لیورپول را به باد تمسخر می‌گیرند.

به گزارش دیلی میل؛ با تایید پلیس، سه هوادار منچستریونایتد برای شعارهای ناپسند در مورد فاجعه هیلزبورو دستگیر شده بودند. این سه فرد 20، 21 و 25 ساله هستند و پیش از آغاز بازی لیورپول و منچستریونایتد در 17 دسامبر دستگیر شدند. هر سه مجرم فعلا آزاد شده‌ و در انتظار حکم نهایی اتهام خود هستند. در حادثه‌ای دیگر، یکی دیگر از هواداران منچستریونایتد بین دو نیمه بازی یاد شده، به علت «استفاده از الفاظ زشت در مورد یک تراژدی» به بیرون از آنفیلد هدایت شد. این فرد به شدت اتهام‌های خود را رد کرده و با همکاری سایر طرفداران حاضر در جایگاه به دنبال پیگیری حقوقی این پرونده است. منچستریونایتد و لیورپول به دلیل توهین طرفدارانشان به فاجعه مونیخ و هیلزبورو اخیرا سیاست خشن‌تری را به کار گرفته‌‌اند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.