پاسخ اوبی میکل به منتقدان جایزه The Best مسی: منچسترسیتی بدون هالند هم می‌برد!

از نظر جان اوبی میکل، لیونل مسی با شایستگی عنوان بهترین بازیکن سال 2023 را از آن خود کرد.

طرفداری – ESPN | روز گذشته لیونل مسی در جریان مراسم بهترین‌های سال 2023 فیفا برای سومین بار برنده جایزه The Best شد. با وجود برابری آراء مسی با ارلینگ هالند، اسطوره آرژانتینی به دلیل برخورداری بیش‌تر از آراء کاپیتان‌های تیم‌های ملی، غول نروژی را مانند رقابت توپ طلای 2023 شکست داد و عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کرد.

انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 موج بزرگی از انتقادات را به همراه داشته است. چهره‌های سرشناسی چون لوتار ماتئوس و ایکر کاسیاس، مسی را شایسته کسب این عنوان ندانستند؛ اما در این میان، جان اوبی میکل به حمایت از فوق ستاره آرژانتینی پرداخت و او را مستحق دریافت «د بست 2023» نامید. هافبک سابق چلسی در پادکست خود گفت:

منچسترسیتی (بدون هالند) هم موقعیت خلق می‌کند و هم گل می‌زند. آن‌ها می‌دانند چطور بازی‌ها را بدون هالند نیز ببرند. من فکر می‌کنم مسی برای بردن این جایزه کارهای بیش‌تری انجام داد.

بیش‌تر بخوانید: طعنه ایکر کاسیاس به مراسم د بست ۲۰۲۳: جایزه ای خوب که غیرمنصفانه اهدا می شود دفاع لوتار ماتئوس از هالند؛ مسی هیچ جام مهمی نبرد و نباید بهترین بازیکن سال می‌شد مراسم بهترین‌های سال 2023 فیفا؛ لیونل مسی برای سومین بار فاتح جایزه The Best شد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.