جان اوبی میکل: اگر کسی در چلسی خوب کار نمی‌کند، تعارف را کنار بگذارید و اخراجش کنید

طرفداری | جان اوبی میکل از چلسی می‌خواهد که آنها به فرهنگ “استخدام و اخراج” دوران رومن آبراموویچ بازگردند.

جان اوبی میکل، هافبک سابق چلسی که در فاصله سال‌های 2006 تا 2017 در این تیم انگلیسی توپ می‌زد، در مصاحبه با اسکای از تاد بولی خواسته که اگر کسی در این باشگاه خوب کار نمی‌کند، تعارف را کنار بگذارد و او را اخراج کند. به عقیده اوبی میکل، چلسی اگر می‌خواهد در آینده دوباره به تیمی قدرتمند تبدیل شود باید راه و رسم آبراموویچ را دوباره در این باشگاه پیاده کند.

تو باید برنده شوی. این شعار ما در چلسی است. ما زمان کافی در اختیار هر کسی در باشگاه قرار دادیم. نیم فصل گذشته و حالا دیگر زمان برنده شدن است. دیگر فرصتی باقی نمانده است. اگر شما در این باشگاه موفق نمی‌شدید، رومن شما را از کار برکنار می‌کرد و شخص دیگری را می‌آورد. مدیران جدید هم باید چنین سیاستی را دنبال کنند و اصولا اگر کسی در تیم خوب کار نمی‌کند، تعارف را کنار بگذارند و او را اخراج کنند.

بنابراین من فکر می‌کنم که این باید طرز فکر مالک جدید باشد؛ شما باید برنده شوید. اگر برنده نمی‌شوید، پس دیگر حضور در چلسی چه فایده‌ای دارد؟ خیلی‌ها می‌گویند که چلسی پول زیادی در بازار خرج می‌کند، اما ما باید به ساختن این تیم ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. ما بازیکنان خوب زیادی خریدیم و آنها به زمان نیاز دارند تا پیشرفت کنند و به عنوان یک تیم بهتر شوند. فکر می‌کنم پوچ واقعاً مربی خوبی است. او با بازیکنان جوان و تیم خیلی خوب کار می‌کند.

اوبی میکل در پایان مصاحبه‌اش می‌گوید ویکتور اوسیمن می‌تواند خیلی به کمک چلسی بیاید و او بازیکن خیلی توانمندی است.

ما به یک مهاجم نیاز داریم، بازیکنی که گل بزند. می‌دانم که مردم در مورد اوسیمن صحبت می‌کنند. او به آن شکل بازیکن تکنیکی نیست، اما می‌تواند کار را برای شما در بیاورد. او گل می‌زند و این همان چیزی است که باشگاه و هواداران می‌خواهند. چلسی به چنین مهاجم گلزنی نیاز دارد.

منبع: پارس فوتبال