۲۰ زندانی جرایم غیر عمد درسال گذشته آزادشدند

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابولفضل بخشیانی اظهارکرد: ایستگاه صلواتی سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) در ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در مشهدمقدس برپا می‌شود و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در برپایی این ایستگاه صلواتی مشارکت دارند. موکب مهدویون از سال ۱۳۹۲ تاکنون در آخرین روز‌های ماه صفر در شهر مشهد مقدس و در قالب این ایستگاه صلواتی به زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی می‌کنند.

بخشیانی تصریح کرد: این موکب روزانه به بیش از ۱۰ هزار زائر خدمات‌رسانی می‌کند و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار پرس اطعام رضوی به زائرین توزیع شود. هماهنگ شده که خدمات این موکب در طول این ۵ روز ۲۴ساعته باشد.

وی اظهارکرد: موکب مهدویون در گرگان در سال گذشته ۲۰زندانی جرایم غیر عمد آزاد کرد و این افراد را بعد از آزادی به همراه خانواده‌شان به حرم حضرت معصومه(س) اعزام کردیم. یکی از کار‌های بسیار خوب و پسندیده‌ای که باید به آن توجه ویژه و خاصی داشت آزادی زندانی‌هایی است که جرم آن‌ها به صورت غیر عمد بوده است. همه باید در این در این زمینه کمک کنند.

ابوالفضل بخشیانی دبیر ستاد ملی نذرواره حسینی گلستان گفت: اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری تاسوعای حسینی روز پنجشنبه پنجم مرداد در خیابان امام خمینی (ره) شهرگرگان و با مداحی حاج مهدی منصوری، حاج حسن جعفری و علی شریفی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز تاسوعای حسینی به یاد ۷۲ شهید کربلا ۷۲ دیگ اطعام حسینی طبخ شد. با طبخ این مقدار غذا ۱۲ هزار پرس نذری حسینی در بین عزاداران توزیع شده است. از خیرین، بانیان و پشتیبانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.