تصویر امیدوارکننده در تمرین استقلال/ خط دفاع تیم نکونام قوی‌تر می‌شود

تصویر امیدوارکننده در تمرین استقلال/ خط دفاع تیم نکونام قوی‌تر می‌شود

با انتشار تصاویر تمرین روز گذشته استقلال محمدحسین مرادمند همچون روز نخست شروع تمرینات استقلال (دوشنبه هفته جاری) با قدرت در تمرین حضور داشت.

در یکی از همین تصاویر، مرادمند کنار جعفر سلمانی در حال دویدن طوری روی هوا به پرواز درآمده که کاملا مشخص است همه مشکلات مربوط به پارگی عضلانی در ناحیه ران پایش را پشت سر گذاشته و در بهترین فرمِ خودش، در حال بازیابی توان از دست رفته جسمانی‌اش است تا به مسابقات برگردد.

این در شرایطی است که سیلوا هنوز به تهران نیامده و البته هنوز مشخص نیست در صورت بازگشت به ایران پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می شود تا بتواند این تیم را همراهی کند یا نه!

بی شک با اضافه شدن سیلوا و مرادمند خط دفاعی استقلال که در نیم فصل اول با خوردن تنها ۹ گل بهترین آمار در بین خطوط دفاعی را به خود اختصاص داد با این دو نفر شرایط بهتری پیدا کرده و تقویت هم خواهد شد.

ناگفته نماند؛ فرشید سمیعی، از مسئولان استقلال در تلویزیون گفته این مشکل (پنجره بسته) قطعا حل خواهد شد.

تصویر امیدوارکننده در تمرین استقلال/ خط دفاع تیم نکونام قوی‌تر می‌شود

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.