ببینید| وزیر ارتباطات، خبر داد: مراجعه ۳۵ میلیون نفر به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 35 میلیون کاربر احراز هویت شده حداقل برای یک بار به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت مراجعه و از خدمات آن استفاده کرده اند.

وی، ادامه داد: این رقم در مقایسه با انتهای سال 1401و فروردین ماه سال 1402 سه برابر شده است و 280 درصد رشد داشته است و این نشان دهنده آن است که این موضوع به یک نقطه مرجع تبدیل شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ماهانه تعداد مراجعاتی که به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت شده است، قابل توجه است و ماهانه به طور میانگین 80 میلیون مراجعه را شاهد بوده ایم.

زارع پور، خاطرنشان کرد: وزارت دادگستری، وزارت نیرو به طور 100 درصد و وزارت بهداشت، وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش بیش از 70 درصد خدمات را به شکل الکترونیکی ارائه می کنند؛ همچنین وزارت ارتباطات 97 درصد خدمات خود را به طور الکترونیکی ارائه می کند.

وی، اظهار کرد: در مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور بیش از 1200 سرویس از جمله استعلامات مدرک و… وجود دارد که امسال تاکنون 6.5 میلیارد مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.