تونی کروس: هو شدن توسط عربستانی‌ها برایم جذاب بود!

طرفداری | هو شدن تونی کروس در سوپرکاپ اسپانیا، یکی از حواشی مهم این تورنمنت چهارجانبه بود. تونی کروس که پیش از این به صراحت از سیاست جدید فوتبال عربستان و انتقال ستارگان جوان به آنجا گلایه کرده بود، با هو شدن توسط تماشاگران عربستانی رو به رو شد.

به گزارش مارکا، تونی کروس مصاحبه جدیدی انجام داد و در مورد ماجرایی که در عربستان سعودی تجربه کرد، حرف زد:

من متوجه هو شدن خودم شدم اما وقتی روی بازی تمرکز می کنید، متوجه اصل ماجرا نمی شوید. پس از مدتی با خودم گفتم اوه! اینها با من هستند. دارم صادقانه می گویم، این اتفاق ذره ای مرا آزار نداد و هیچ اثری روی بازی من نگذاشت. کاملا هم برعکس، بازی کاملا سرگرم کننده و جذاب بود. کل این ماجرا برای من جدید و هیجان انگیز بود. می توانم حس و حال افرادی که در بازی های خارج از خانه بیشتر در چنین شرایطی قرار می گیرند را درک کنم. تجربه کاملا جدیدی بود. بازیکنان جوان نباید به عربستان بروند

موضوعی که آن را دوست ندارم، این است که بازیکنان جوان بدون تجربه بازی های بزرگ در سطح بالای اروپا و بدون طی کردن مسیر پیشرفت، به آنجا بروند تا از عربستانی ها پول بگیرند. حرف من این بود و آن را هم شش ماه پیش به زبان آوردم. وسط بازی با خودم گفتم خب، ببینم چه قدر می توانید به این هو کردم ادامه دهید، آنها بازیکنی را برای هو کردن انتخاب کردند که بیشتر از همه در تیم صاحب توپ می شود. این قضیه پس از مدتی کسل کننده می شود، اواخر بازی هم متوجه شدم که کمتر هو می شوم.

بیشتر بخوانید:

خودداری تونی کروس از پوشیدن پیراهن رئال مادرید با نوشته عربی / عکس

واکنش کنایه‌آمیز تونی کروس به هو شدن توسط عربستانی‌ها؛ خوش گذشت! / عکس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.