واکنش اسپالتی به حضور ده روسی در رم

رم ؛ اسپالتی : ده روسی می تواند دورن درخشانی به عنوان سرمربی داشته باشد

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که دنیله ده‌روسی از انتخابش به عنوان مربی رم مانند یک کودک خوشحال است و البته نباید از موقعیتی که دارد، بترسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته باشگاه رم پس از 2 سال و نیم همکاری با ژوزه مورینیو، قرارداد این مربی ایتالیایی را فسخ کرد.

به دنبال این پایان همکاری، دنیله ده‌روسی به تیمی که 19 سال برای آن بازی کرده، بازگشت و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در مورد بازگشت ده‌روسی صحبت کرد.

دیدن ده‌روسی روی نیمکت رم چه حسی دارد؟ اسپالتی در پاسخ به این سوال گفت:

“یک حس خوب: خوشحالم، لبخند می‌زنم. همیشه بازیکنانم را در آغوش می‌کشم، وقتی با تجربیات جدیدی روبرو می‌شوند به آن ها نزدیک هستم. من همچنین این کار را با بازیکنانی انجام می‌دهم که شاید رابط صمیمانه‌ای نداشته باشیم، اما مطمئناً در مورد دنیله اینطور نیست: او همیشه با من مهربان است.”

ده‌روسی باید چگونه این ماجراجویی جدید را تجربه کند؟

با خوشحالی زیاد. دوراهی تعیین کننده برای او فرا رسیده است، اینجا تصمیم گرفته می شود که آیا او دوران درخشان خود را در فوتبال دو برابر خواهد کرد یا خیر. او به عنوان یک بازیکن دوران درخشانی داشت، او می‌تواند این دوران را به عنوان یک مربی تجربه کند. مطمئنم که او بسیار خوشحال خواهد شد. ده‌روسی را مثل بچه‌هایی می‌بینم که با لباس خواب روی تخت می‌پرند و نمی‌توانند آرام باشند، چون از دریافت چیزی که خیلی به آن علاقه دارند، هیجان‌زده هستند.”

مربیگری رم اما مشکلات زیادی دارد، اینطور نیست؟

او بیشتر از همه باید مراقب کسانی باشد که او را می‌ترسانند. همان‌هایی که هر پنج دقیقه به او یادآوری می‌کنند که ریسک زیادی کرده، تجربه‌ای ندارد و بهتر بود دیرتر مربی رم می‌شد.

به نظر شما نباید از وضعیت رم بترسد؟

او رم را به خوبی می‌شناسد، اغلب با فرانچسکو توتی مسئولیت‌های بزرگی را در موقعیت‌های پیچیده به عهده می‌گرفت. دنیله واقعاً می‌تواند برای تحقق یک رویا تلاش کند: رم در طول زندگی خود به عنوان یک فوتبالیست، و حالا رم دوران او به عنوان یک مربی.”

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.