تغییر نظر سریع رئال مادرید ؛ این بازیکن باید بماند

مندی ؛ رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی

فرلاند مندی قرار بود در پایان همین فصل از رئال برود ولی موضع مدیران باشگاه در مورد او تغییر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مندی در سال 2019 به درخواست زین الدین زیدان از لیون به رئال پیوست و کمی بعد توانست اسطوره‌ای چون مارسلو را نیمکت نشین کند.

او دو سال خوب با رئال داشت ولی سپس اسیر مصدومیت‌ها شد تا رئال مادرید به این نتیجه برسد او را در تابستان بعد بفروشد. مندی تا 2025 قرارداد دارد و تابستان بعد تنها فرصت رئال برای سود کردن از فروش او خواهد بود اما طبق ادعای مارکا، موضع رئال حالا عوض شده و قصد تمدید با مندی را دارند.

عملکرد درخشان مندی در سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکو و بارسا و گل تماشایی‌اش به اتلتیکو در نیمه نهایی باعث شده تا رئال حالا به حفظ او برای سال‌های بیشتر فکر کند.

کارلو آنچلوتی همیشه از مندی دفاع کرده (او را بهترین دفاع چپ دنیا می‌داند) و با وجود اینکه باشگاه برای فصل بعد روی آلفونسو دیویس تمرکز کرده اما تمدید با مندی برای تشدید رقابت در سمت چپ را نیز مثبت می‌بیند. در واقع تا کارلتو در رئال باشد، مندی شانس بالایی برای حضور در ترکیب رئال خواهد داشت. او در فصل جاری در 16 بازی 1109 دقیقه در میدان بوده و یک گل نیز زده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.