منچستریونایتد بازیکنش را به بنفیکا فروخت + عکس

منچستریونایتد ؛ انتقال دآلوارو کارراس از منچستریونایتد به بنفیکا

دآلوارو کارراس که سه سال در آکادمی رئال بود، از حالا قرضی برای بنفیکا بازی خواهد کرد و رئال دیگر شانسی برای برگرداندن او ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه روز پیش باشگاه منچستریونایتد از فسخ قرارداد قرضی آلوارو کارراس خبر داد. او به منچستر بازگشت ولی قرضی تا پایان فصل به باشگاه بنفیکا پرتغالی رفت. در قرارداد او بند خرید 6 میلیون یورویی نیز گنجانده شده است.

او شش ماه بد در گراندا داشت و 13 بازی لالیگا در مجموع 474 دقیقه در زمین حضور داشت. او تنها در پنج بازی فیکس بود و در همه آنها نیز تعویض شد.

کارراس در بنفیکا شماره 3 را بر تن خواهد کرد که زمانی در اختیار گریمالدو بود. ستاره اسپانیایی کنونی لورکوزن در بنفیکا متحول شد و کارراس نیز خوشبین است ادامه دهنده راه او باشد.

منچستریونایتد ؛ انتقال دآلوارو کارراس از منچستریونایتد به بنفیکا منچستریونایتد ؛ انتقال دآلوارو کارراس از منچستریونایتد به بنفیکا کارراس بعد از پیوستن به بنفیکا گفت:

«بنفیکا باشگاهی بزرگ با هوادارانی فوق العاده است. این یک قدم بزرگ در فوتبالم است. پای چپم، بزرگترین گنج من است و آرزو می کنم در بنفیکا بتوانم ارزش هایش را نشان دهم. قبل از اینکه به رئال بروم (2017)، در راسینگ فرول یک فصل 100 گل زدم و در پست مهاجم بازی می کردم. در رئال شانس تمرین کنار مارسلو را پیدا کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم که امیدوارم الان به کارم بیایند.»

گفته می‌شود رئال مادردید تا انتهای سال 2023 شانس برگرداندن او را داشت ولی کارراس حالا دیگر از دسترس رئال خارج شده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.