ساری: برخی مربیان سوپرکاپ را جدی می گیرند تا بگویند جامی برده اند!

رقابت های سوپرکاپ ایتالیا برای اولین بار با حضور 4 تیم در کشور عربستان برگزار می شود. لاتزیو به مصاف اینتر می رود درحالیکه ناپولی و فیورنتینا دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند. همچون کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا هم برای مائوریتزیو ساری بی ارزش است.

به نقل از TMW؛ ساری گفت:

همه می‌دانند که نظر من در مورد سوپرکاپ ایتالیا چیست. این تورنمنت در مورد هر چیزی غیر از ورزش است. پولت را می گیری و فرار می کنی. ما به دور دنیا می رویم و برای پول گدایی می کنیم. با تمام مشکلاتی که به خاطر برنامه شلوغ باشگاه ها وجود دارد، ما یک سوپرجام با 4 تیم و 6000 کیلومتر دورتر راه اندازی کردیم. اگر فوتبال مدرن یعنی این چیزها پس خوشحالم که سنتی هستم.

سوپرکاپ در گذشته هم ارزشی نداشت، چه برسد به الان که 4 تیم هستند. سوپرکاپ برای مربیان روشی برای پُر کردن کارنامه و اضافه کردن تعداد جام ها است. برخی مربیان سوپرکاپ را جدی می گیرند تا بگویند ما هم چیزی برده ایم اما در واقع این رقابت ها هیچ کمکی به پیشرفت و تکامل تیم ها نمی کند. من دوست دارم در رقابتی قهرمان شوم که به پیشرفت تیم کمک می کند. با گفتن همه این مسائل، ما 6000 کیلومتر سفر خواهیم کرد، بنابراین تلاش می کنیم تا بهترین کار ممکن را انجام دهیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.