مددی: والیبال پیکان به مسیر خوب خود برگشت

مددی: والیبال پیکان به مسیر خوب خود برگشت – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، احمد مددی در مورد دیدار تیم والیبال پیکان مقابل پاس گرگان که با برتری 3 بر صفر خودروسازان همراه بود، اظهار داشت: از دیدن این بازی لذت بردم. وقتی تیم ما می‌تواند در سِت نخست با نتیجه 25 بر 12 پیروز شود، یعنی تصمیمات و تدابیری که اندیشیده شده، در حال شکوفایی است و می‌توانیم بگوییم والیبال پیکان به مسیر خوب خود برگشته است.

وی در ادامه گفت: با این پیروزی، حالا سه برد پیاپی در شروع نیم‌فصل دوم به دست آورده‌ایم و دوباره پیکان را به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک می‌کنیم. این دقیقاً همان روندی است که از تیم والیبال پیکان انتظار داشتیم. امیدوارم بتوانیم لیگ را با همین قدرت ادامه دهیم و تیم والیبال پیکان را در بهترین رده جدول ببینیم. در نیم‌فصل دوم و با هماهنگی سرمربی محترم، دو بازیکن به تیم اضافه کردیم تا در کنار بازیکنان دیگر، حضور پُرقدرتی در ادامه مسابقات داشته باشیم.

لیگ برتر والیبال| آغاز هفته شانزدهم با پیروزی آسان پیکان

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اردوی تیم فوتبال پیکان در کیش تصریح کرد: وقتی با درخواست کادر فنی تیم فوتبال برای برپایی اردو در کیش مواجه شدیم، برنامه این تیم را بررسی کردیم و هنگامی که به این نتیجه رسیدیم که فوتبال نیاز به تمرین در فضای آرام و دور از تنش دارد، به همکارانم تأکید کردم زمینه برگزاری این اردو را فراهم کنند. هر روز با اعضای تیم در کیش در تماس بودم و به لطف خدا موفق شدیم رضایت کادر فنی و بازیکنان را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: این موضوع برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که با سیاست و برنامه‌ریزی صحیحی وارد تعطیلات نیم‌فصل و دوران آماده‌سازی شویم. امیدوارم این شرایط به ما در جهت بازگشت قدرتمندانه به لیگ برتر کمک کند. ما در کنار هم، یک تیم هستیم و تلاش می‌کنم بر اساس صلاح باشگاه، تصمیماتی بگیریم که بازیکنان و مربیان را در جهت پیشرفت یاری دهد.

مذاکرات پیکان با دروازه‌بان و مهاجم سابق استقلال

مددی با اشاره به حضور خود در حاشیه دیدار تیم امید پیکان مقابل عقاب که با برتری و ادامه صدرنشینی خودروسازان همراه بود، بیان کرد: چند روز قبل از بازی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با اعضای تیم امید داشتم. می‌دانستم این بازی می‌تواند فشار روحی و بدنی مضاعفی برای تیم به همراه داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: به همین خاطر تصمیم گرفتم به ورزشگاه بروم و بازی این تیم و تلاش آنها برای برتری مقابل حریف را از نزدیک ببینم. به لطف خدا و تلاش اعضای تیم، یک برد دیگر کسب کردیم تا صدرنشین مقتدر این لیگ باشیم. ان‌شاءالله در کنار هم، جشن قهرمانی بگیریم و پیکان را در رده امید، بار دیگر روی سکوی قهرمانی ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم