هنریک مخیتاریان: تا 5 سال آینده نتایج سرمایه گذاری عربستان را خواهیم دید

طرفداری | هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی اینتر در کنفرانس خبری قبل از بازی نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا مقابل لاتزیو حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. صحبت های او را به نقل از اف سی اینتر نیوز می خوانید:

این اولین بار است که در این فرمت از مسابقات بازی می کنم. این فرمت جدید سوپرکاپ جالب است، ما اینجا هستیم تا به بهترین نحو عمل کنیم و می خواهیم در فینال بازی کنیم. من 22 جام برده ام، اما می خواهم بیشتر برنده شوم. این چیزی است که در پایان دوران حرفه ای یک بازیکن اهمیت دارد. قصد داریم طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

عقب افتادن یک بازی در سری آ به دلیل حضور در عربستان؟ اکنون مهمترین چیز پیروزی مقابل لاتزیو و سپس پیروزی در فینال است. داشتن یک بازی کمتر آسان نخواهد بود اما باید در مواجهه این پیشامد ناخواسته خوب عمل کنیم.

تیژون بیوکنن؟ او به زمان نیاز دارد تا زبان ایتالیایی و سیستم بازی ما را یاد بگیرد. ما ویژگی های فوق العاده او را در تمرین دیده ایم. او سریع و خوب است و کمک زیادی خواهد کرد.

افت احتمالی در ادامه لیگ پس از قهرمانی سوپرکاپ (به مانند سال قبل و شکست مقابل امپولی پس از بردن میلان در سوپرکاپ)؟ هنوز قهرمان این فصل سوپرکاپ نشده ایم و فعلا به لیگ فکر نمی کنیم.

لاتزیو همیشه اینتر را به دردسر می اندازد؟ درست است، بازی مقابل لاتزیو هرگز آسان نیست و آنها خوب بازی می کنند. حتی در پیروزی ماه گذشته مقابل آنها ما در دقایق آغازین مسابقه سختی کشیدیم. فردا باید توجه و تمرکز زیادی داشته باشیم. این یک نیمه نهایی است و هر دو تیم خواهان رسیدن به فینال هستند.

رشد فوتبال عربستان با سرعتی زیاد؟ کاری که عربستان برای فوتبال انجام می دهد باورنکردنی است. فوتبالیست های کلاس جهانی اکنون در اینجا بازی می کنند که یک باعث کمک به آنها خواهد شد. چیزهای زیادی وجود دارد که قطعاً نیاز به بهبود دارند اما به نظر من در پنج سال آینده ما نتایج این سرمایه گذاری آنها را خواهیم دید.

منبع: پارس فوتبال