نقل و انتقالات چلسی | جذب بنزما و فیرمینو بعید به نظر می‌رسد

طرفداری | با وجود گزارش‌ها و حرف و حدیث‌های فراوان اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که چلسی به سراغ کریم بنزما و روبرتو فیرمینو برود.

به گزارش مت لاو از تلگراف، بازیکنانی مانند بنزما و فیرمینو به تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد شده‌اند. مدیران این تیم لندنی، راه‌حل کوتاه مدت برای خط حمله‌شان را رد نکرده‌اند اما انتقال این بازیکنان به دلیل حقوق بالای آنها بعید به نظر می‌رسد. همچنین چلسی در حال حاضر معتقد است با توجه به قیمتی که سایر مهاجمان به تیم‌های دیگر منتقل شده‌اند و همچنین ارزش‌گذاری 100 میلیون پوندی برایتون برای ایوان فرگوسن، برویا بین 50 تا 60 میلیون پوند ارزش دارد.

در گزارش دیگری از نقل و انتقالات چلسی از نیزار کینسلا (استاندارد) هم کانر گلگر احتمال جدایی در ژانویه را رد کرده، اما ممکن است در تابستان زمانی که یک سال از قراردادش باقی مانده است، چلسی را ترک کند. البته در تحلیلی تا حدی متفاوت با مت لاو در مورد آرماندو برویا، گزارشگر استاندارد بر این باور است که چلسی در حال حاضر فعالانه پیشنهادات آرماندو برویا را در نظر می‌گیرد و آماده فروش است. به نظر می‌رسد آبی‌ها اعتماد خود را به این بازیکن آکادمی از دست داده‌اند.

قیمت درخواستی 50 میلیون پوندی آرماندو برویا از طرف باشگاه‌های علاقه‌مند بیش از حد بالا به حساب می‌آید و آنها قیمت این بازیکن ملی پوش آلبانیایی را بین 30 تا 40 میلیون پوند می‌دانند. استون ویلا به آرماندو برویا علاقه‌مند است. علاقه ویلا مشروط به این است که جان دوران، مهاجم کلمبیایی که به چندین باشگاه از جمله چلسی لینک شده است، در ژانویه یا تابستان تیم را ترک کند.

بابی وینسنت از فوتبال لندن هم از بعید بودن جذب بنزما و فیرمینو صحبت کرده و در مورد سیاست نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان هم می‌گوید که چلسی معتقد است که آنها به خوبی مطابق با دستورالعمل‌های قوانین سودآوری و پایداری مالی کار کرده‌اند؛ بنابراین خرید یک یا دو بازیکن در این پنجره به هیچ وجه دور از ذهن نیست. یک مهاجم و یک مدافع میانی همچنان اولویت باشگاه است.

منبع: پارس فوتبال