اطفای ۲۲۷ حریق و انجام ۳۵۲ عملیات نجات در فردیس

اطفای ۲۲۷ حریق و انجام ۳۵۲ عملیات نجات در فردیس

حسین عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با حضور ۲ هزار و ۴۶۰ نفر نیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت هزار و ۲۵۷ ساعت و ۲۱ دقیقه عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۹۹۳ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۲۲۷ مورد حریق و ۳۵۲ مورد عملیات نجات رسیدگی انجام شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در برخی روزهای تیرماه سال جاری شهروندان با مشکلات قطعی آب مواجه بودند، سازمان آتش نشانی فردیس اقدام به آبرسانی به منازل به تعداد هزار و ۹۵۶ مورد نموده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس افزود: ۱۱۵ مورد استقرار، احتیاط و آماده‌باش در سطح شهر و همچنین ۱۴ مورد همکاری با سایر ارگان‌ها در مأموریت‌ها با حضور آتش نشانان صورت گرفت.

وی بیان کرد: در چهار ماه ابتدای سال جاری تعداد ۲۷۴ نفر توسط عوامل آتش نشانی نجات یافتند و ۱۴ نفر فوتی و ۴۱ نفر مصدوم در حادثه‌هایی که رقم خورد، داشته‌ایم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.