ادامه بها دادن ژوزه مورایس به جوانان در سپاهان + عکس

سپاهان ؛ محمد اکبری و مهدی حسینی دو بازیکن جوان سپاهان در تمرین

داستان جوان‌گرایی ژوزه موراس در سپاهان در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و او چند بازیکن جدید را به اردوی تیم فراخوانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خیلی طول نکشید که ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان به بازیکنان جوانی که در اردوی تابستانی زیر نظر گرفته بود فرصت بدهد. در بازی دوم این شانس به حسین‌نژاد داده شد، در ادامه ارشیا سرشوق و سپس آریا یوسفی که البته در دوران محرم نویدکیا به تیم بزرگسالان اضافه شده بود.

این پایان راه سرمربی سپاهان در استفاده از جوانان آکادمی باشگاه نبود و او به مرور و در به ویژه در هفته‌های پایانی فصل تیمش با مشکلات زیادی مواجه شده بود از علی احمدی رنجبر، اسماعیل قلی‌زاده، و برخی نام‌های دیگر هم استفاده کرد.سپاهان ؛ محمد اکبری و مهدی حسینی دو بازیکن جوان سپاهان در تمرین

نکته جالب توجه اینکه حالا با شروع دور جدید تمرینات سپاهان جوانان ناشناخته دیگری در تمرین طلایی‌پوشان اصفهانی دیده می‌شوند؛ جوانانی که البته ممکن است به‌مانند حسین‌نژاد وقتی رقابت‌های لیگ بیست و سوم پایان می‌یابد از چهره‌های برجسته مسابقات باشند.

محمد اکبری و مهدی حسینی دو بازیکن آکادمی سپاهان هستند که این روزها در تمرینات تیم حضور دارند و امیدوارند بتوانند مانند سایر نفرات جوان باشگاه با توجه به نگاه ویژه سرمربی پرتغالی فرصت حضور در ترکیب به آنها داده شود. این دو به ترتیب در پست دفاع چپ و هافبک چپ بازی می‌کنند و البته کار سختی برای رسیدن به ترکیب و گرفتن جای ستاره‌های این تیم دارند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.