این ستاره در تمرین تیم ملی بمب انگیزه و روحیه بود + عکس

تیم ملی ؛ روحیه بالای علیرضا جهانبخش در تمرین تیم ملی

علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران در آخرین تمرین پیش از بازی با هنگ‌کنگ بسیار شاداب و پرتحرک بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ، از ساعت ۱۸ به وقت دوحه در کمپ الریان برگزار شد.

در این تمرین ملی‌پوشان مثل روزهای گذشته باانگیزه و روحیه بسیار بالا حاضر شدند و شوخ طبعی و صمیمیت بازیکنان حین تمرین، جو جالب توجهی را به وجود آورده بود.

یکی از چهره‌های پرتحرک این تمرین علیرضا جهابخش بود. ستاره تیم ملی که بارها بازوبند کاپیتانی ایران را نیز به بازو بسته حالا دیگر جزء قدیمی‌های تیم ملی به حساب می‌آید و برای بازیکنان جوان‌تر الهام‌بخش است.

علی جهان با کاوری بنفش رنگ در این تمرین ژست‌های جالبی حین کری‌خوانی می‌گرفت که شکار عکاسان شد. او همچنین در یک قاب مشترک و صمیمانه کنار حاج‌صفی و طارمی که در تیم مقابل با کاورهای زرد رنگ حاضر بودند قرار گرفت.

او مثل یک بازیگر میمیک صورتش را تغییر می‌داد و با حرکاتش توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کرد.

تیم ملی ؛ روحیه بالای علیرضا جهانبخش در تمرین تیم ملی تیم ملی ؛ روحیه بالای علیرضا جهانبخش در تمرین تیم ملی تیم ملی ؛ روحیه بالای علیرضا جهانبخش در تمرین تیم ملی

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.