دیگو سیمئونه: این پیروزی برای هوادارن مهم‌تر از خودمان بود؛ جو متروپولیتانو مرا یاد بازی مقابل لیورپول انداخت

طرفداری | در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری، اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو موفق شد در 120 دقیقه بازی موفق شد با نتیجه پر گل 4-2 مقابل رئال مادرید پیروز شود و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

به نقل از رلوو؛ حال دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی، از هواداران‌شان بابت جو فوق‌العاده‌ای که ایجاد کردند، تشکر کرد و آن را عاملی مهم در پیروزی‌شان دانست. او گفت:

هنگام ترک هتل برای آمدن به اینجا، چیز فوق‌العاده‌ای دیدیم که ما را به وجد آورد. وقتی هیجان هواداران برای مرحله یک‌هشتم نهایی را دیدیم، باعث شد پسرها تمام وجود خود را برای این بازی بگذارند. ما در وقت‌های اضافه تیم بهتری بودیم و این پیروزی برای هواداران‌مان نسبت به ما بسیار بیش‌تر اهمیت داشت.

سیمئونه در این‌باره که آیا با این پیروزی اکنون انتقام نیمه‌نهایی سوپرکاپ را گرفته‌اند، گفت:

من همیشه گفتم‌ام در فوتبال هیچ انتقامی وجود ندارد و این یک بازی جدید بود. ما سعی کردیم به شیوه خاصی بازی کنیم و آن‌ها نیز بهترین تیم جهان هستند زیرا رکوردهای زیادی دارند و به همین خاطر پیروز می‌شوند. آن‌ها در کنار منچسترسیتی، بهترین تیم جهان هستند و کم پیش می‌آید شکست بخورند. با این حال ما نیز به خوبی رقابت می‌کنیم و به همین خاطر پیروز شدیم.

سیمئونه سپس دوباره درباره جو واندا متروپولیتانو صحبت کرد که این بازی او را یاد بازی حساس‌شان مقابل لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019 انداخت. او در این‌باره گفت:

وقتی وارد متروپولیتانو شدیم، یاد بازی مقابل لیورپول افتادم که شکست دادن‌شان غیر ممکن به نظر می‌رسید. (مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019) غلبه بر آن جو دشوار بود و این انرژی زیادی به ما داد. بعد از 1-1 شدن بازی، لحظات سختی داشتیم و این می‌توانست به ما صدمه بزند اما همه بچه‌ها کار خود را خیلی خوب انجام دادند.

سیمئونه همچنین از آنتوان گریزمان بابت عملکرد درخشانش در این بازی نیز تمجید کرده و گفت:

خوش شانس هستیم که گریزمان را داریم. ما خوش شانس هستیم که او می‌خواهد با ما باشد. او یک فوتبالیست جادویی است.

سیمئونه درباره درگیری با وینیسیوس جونیور در اواخر نیمه دوم بازی، گفت:

صبحتی درباره‌اش ندارم. این‌ها اتفاقات فوتبالی هستند که می‌تواند در زمین رخ بدهند.

منبع: پارس فوتبال