روی کین: ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاع به حد باورنکردنی بد است

طرفداری | مهم‌ترین نقطه ضعف ترنت الکساندر آرنولد، عملکرد او در بحث دفاعی است. جایی که سال گذشته جیمی کرگر گفته بود با حضور آرنولد به عنوان مدافع راست، لیورپول هرگز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نخواهد کرد. در تغییر سیستم یورگن کلوپ، در زمانی که قرمزها در فاز حمله قرار دارند، آرنولد نقش جدیدتری دارد و ضعف دفاعی او نیز پوشش داده می‌شود. با این حال، روی کین در پادکست Stick To Football اعتقاد دارد مدافع راست لیورپول ضعف آشکاری دارد. او گفته است: برای من، میزان بد بودن ترنت الکساندر آرنولد در دفاع باورنکردنی است. برای بازیکنی که بازی‌های زیادی در دفاع راست به میدان رفته، مثل این است که هرگز در چنین پستی بازی نکرده است. چه‌قدر او در دفاع بد است. وقتی بازیکنان حریف از او عبور می‌کنند، باورنکردنیست.

ایان رایت، اسطوره آرسنال با ورود به بحث، نظر متفاوتی دارد. او معتقد است دیدگاه روی کین و بقیه منتقدان ترنت الکساندر آرنولد، با تغییر پست این بازیکن همخوانی ندارد:

این بحث زیادی است. افرادی که معتقد هستند بازیکنان حریف از ترنت در پست دفاع راست عبور می‌کنند، [باید بدانند] او دیگری در چنین نقشی به میدان نمی‌رود. او اکنون بازی‌ساز است.

ترنت الکساندر آرنولد به دلیل مصدومیت در دیدار با آرسنال در دور سوم اف‌ای کاپ قادر به همراهی لیورپول نیست. یورگن کلوپ در نشست خبری امروز در خصوص مدافع انگلیسی اعلام کرد او شاید پس از بازی چهارشنبه مقابل فولام تمریناتش را آغاز کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.