واکنش کنایه‌آمیز لیگ 1 فرانسه به اظهارات خبرساز کریستیانو رونالدو / عکس

حساب رسمی لیگ 1 فرانسه در X به اظهارات خبرساز کریستیانو رونالدو پاسخ داد.

طرفداری | ساعاتی پیش مراسم گلوب ساکر 2023 به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد و برندگان هر جایزه مشخص شدند. کریستیانو رونالدو به عنوان رکورددار کسب عنوان بهترین بازیکن سال گلوب ساکر، مهمان ویژه این مراسم بود و به سوالات مختلفی پاسخ داد. بخشی از صحبت‌های رونالدو که در خصوص برتری لیگ حرفه‌ای عربستان از لیگ 1 فرانسه بود، سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد. CR7 در توصیف شرایط فوتبال عربستان گفت:

به نظرم لیگ عربستان در آینده بین سه لیگ برتر دنیا خواهد بود و مردم آن‌ها به این موضوع افتخار خواهند کرد. لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. این لیگ رقابتی‌تر از فوتبال فرانسه است و من این موضوع را می‌توانم تنها پس از یک سال حضور بگویم. ما همین حالا هم بهتر از لیگ فرانسه هستیم. کریستیانو رونالدو: لیگ عربستان بهتر از فرانسه است؛ در آستانه 39 سالگی بالاتر از هالند و ام باپه ایستادم

این اظهارات کریستیانو رونالدو با واکنش سریع حساب رسمی لیگ 1 فرانسه در X (توییتر سابق) همراه شد. اکانت لوشامپیونه با انتشار تصویر زیر به شکلی طعنه‌آمیز پاسخ فوق ستاره پرتغالی را داد. این تصویر مربوط به بازی دوستانه پاری سن ژرمن و منتخب النصر و الهلال می‌شود که با برتری 5-4 پی‌اس‌جی خاتمه یافت.

منبع: پارس فوتبال