برگومی: با رفتن مورینیو از رم، فوتبال ایتالیا فقیرتر از قبل می شود

ژوزه مورینیو از سمت خود به عنوان سرمربی آاس رم برکنار شد و ۲.۵ سال همکاری او با این باشگاه ایتالیایی خاتمه یافت. جوزپه برگومی به صحبت در مورد اخراج مورینیو از رم پرداخت.

به نقل از رمانیوز؛ برگومی گفت:

اخراج مورینیو می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد، معمولاً وقتی چیزها مطابق انتظار پیش نمی رود، ساده ترین راه حل، تغییر مربی است. مورینیو ممکن است اشتباهات خود را مرتکب شده باشد، اما او فاکتورهای مثبت زیادی به رم اضافه کرد.

او پس از 14 سال رم را به قهرمانی رساند. رم با مورینیو یک فینال لیگ اروپا را در شرایطی واگذار کرد که همه ما جزییات آن بازی را در خاطر داریم. او احساسات، شور و اتحاد را به هواداران رم بخشید. رم در فاصله 5 امتیازی تا رتبه چهارم، مورینیو را کنار می گذارد درحالیکه بسیاری از بازیکنان مصدوم یا ناآماده هستند.

ما دلتنگ مورینیو خواهیم شد. خداحافظی او، فوتبال ایتالیا را فقیرتر از قبل می کند. حالا نوبت به ده روسی رسیده است؛ او می داند یک ماموریت غیرممکن را پذیرفته اما به نظرم تصمیم درستی گرفت. او محیط را می شناسد، هوش و انگیزه بالایی دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.