داد و فریاد بیرانوند از اشتباهات عجیب ملی پوشان برابر هنگ کنگ + عکس

بیرانوند ؛ فریاد های بیرانوند به خاطر اشتباه بازیکنان تیم ملی برابر هنگ کنگ

علیرضا بیرانوند واکنش شدیدی نسبت به اشتباه بازیکنان ایران نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند در جریان بازی با هنگ‌کنگ از عملکرد دفاعی بازیکنان خشمگین بود و در صحنه‌ای که اشتباهات متوالی ملی‌پوشان بازیکن هنگ‌کنگ را در موقعیت تک به تک با او قرار داد با فریادهای بلند خشم خود را نسبت به خط دفاعی تیم ملی نشان داد.

بیرانوند ؛ فریاد های بیرانوند به خاطر اشتباه بازیکنان تیم  ملی برابر هنگ کنگ

اما فریادهای او تاثیرچندانی نداشت و پس از آن موقعیت هم مدافعان ایران اشتباهات فردی داشتند و موقعیت نصفه‌ نیمه دیگری هم نصیب بازیکنان هنگ‌کنگ شد و اگر مهاجمان با کیفیت‌تر و خطرناک‌تری در این تیم حضور داشت ایران در این بازی هم نمیتوانست کلین شیت کند.

بیرانوند ؛ فریاد های بیرانوند به خاطر اشتباه بازیکنان تیم  ملی برابر هنگ کنگمهاجم تیم ملی هنگ‌کنگ در حالی داخل محوطه صاحب توپ شد که دو بازیکن ایران از صحنه جا مانده بودند و روی خط دروازه قرار گرفتند و علیرضا بیرانوند در مقابل او سعی داشت با شیرجه بلند مسیر شوت این بازیکن را ببند، ضربه بازیکن تیم ملی هنگ‌کنگ کیفیت لازم را نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا خط دفاعی ایران و علیرضا بیرانوند نفس راحتی بکشند!

بیرانوند ؛ فریاد های بیرانوند به خاطر اشتباه بازیکنان تیم  ملی برابر هنگ کنگاشتباهات بازیکنان ایران در این مسابقه علیرضا بیرانوند را هم تحت تاثیر قرار داده بود تا او در صحنه ‌ی که برای پوشش فضای پشت سر مدافعان از دروازه خارج شده بود دچار اشتباه شود و نزدیک بود که با دست توپ را خارج از محوطه لمس کند و در آستانه اخراج قرار بگیرد!

با توجه به اینکه ایران 3 امتیاز این مسابقه را کسب کرد اما روند عصبی و پراسترسی را طی کرد و این موضوع برای بازیکنان و کادرفنی نگران کننده بود، با ریکاوری مناسب و مرور کارهای تاکتیکی در بازی‌های آینده می‌شود از اشتباهات این مسابقه درس گرفت و با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.