چند خودرو جدید نامتعارف به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی افزوده شد

خودروهای جدید وارداتی

روزهای گذشته بود که ناگهان خودروهای وارداتی جدیدی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی افزوده شد. آن خودروها که اکثرا قیمتی بیشتر از 20 هزار یورو داشته و قاعدتا باتوجه به محدودیت‌ها، امکان واردات و عرضه به صورت عادی را نداشتند، درنهایت گفته شد که برای ایثارگران و جانبازان کشورمان در نظر گرفته و به سامانه اضافه شده‌اند.

اما ساعاتی پیش بود که باز خودروهای جدید دیگری به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آمدند. از گک GS8 و تویوتا RAV4 گرفته تا بی ام و سری 3 و 2 و مینی کانتریمن! البته فولکس واگن اطلس و فیات 500X هیبرید هم در این میان هستند. همانطور که مشخص است، قیمت این خودروها هم بیشتر از 20 هزار یورو بوده و امکان واردات آنها برای عرضه به افراد عادی فراهم نخواهد بود!

با این حال و براساس برخی پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد که گویا برخی از این خودروها، اشتباهی وارد سامانه شده اند و شرکتها برنامه عرضه آنها را حتی برای افراد ایثارگر هم ندارند. یکی از این خودروها، گک GS8 است. آنطور که گفته می‌شود، مشخصات و کاتالوگ این خودروها در ابتدا به وزارت صمت ارائه شده؛ اما براساس برخی محدودیت های ارزی، امکان واردات آنها فراهم نشده است.

با این حال، در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کاتالوگ این خودروها هم منتشر شده که ما هم در ادامه، باز انتشار می‌نماییم.

بی ام و 220 گرن کوپه - BMW 220i GRAN COUPE BMW 318i BMW X1-SDRIVE 18i بی ام و 218 گرن کوپه - BMW 218i GRAN COUPE مینی کانتریمن - mini countryman فولکس واگن اطلس ماموت خودرو - VOLKSWAGEN ATLAS فیات 500X هیبرید - FIAT 500X HYBRID فیات 500X هیبرید - FIAT 500X HYBRID تویوتا راو4 - TOYOTA RAV4 تیوا خودرو رایکا GAC GS8

نوشته چند خودرو جدید نامتعارف به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی افزوده شد اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.