کوین دی بروین: بدن و ذهنم از قبل هم آماده‌تر است؛ مشکل، برنامه فشرده تیم‌هاست

طرفداری | کوین دی بروین بازگشت شکوهمندی به میادین فوتبال پس از مصدومیت‌ همسترینگ‌ داشت و حالا این هافبک برجسته منچسترسیتی می‌گوید که از قبل هم آماده‌تر است.

کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه از دوران مصدومیت‌اش و بازگشت فوق‌العاده‌اش به میادین صحبت کرده است. به عقیده هافبک خلاق سیتیزن‌ها، مشکل اساسی بازیکنان فوتبال، فشردگی برنامه تیم‌های آنهاست و بازیکنان سیتی باید هر سه روز یکبار بازی کنند.

فکر می‌کنم که حالا آماده‌تر هستم. از نظر بدنی و ذهنی نسبت به گذشته هم آماده‌تر هستم. مشکل برنامه ماست. بدون اینکه استراحتی داشته باشیم از مسابقه‌ای به مسابقه دیگر می‌رویم. باید هر سه روز یکبار بازی کنیم. اگر بازیکنی تازه از مصدومیت برگردد، به دلیل همین برنامه فشرده‌ فرصت کافی برای اینکه آرام آرام، آمادگی‌اش را بدست آورد، ندارد.

البته در مورد خودم باید بگویم که لاقل فرصت خوبی داشتم تا با آمادگی خوبی پس از مصدومیتم به میادین برگردم. سه چهار ماه فرصت داشتم تا بدنم را به درستی تمرین دهم، به امید اینکه با آمادگی بالا و بهتری به مسابقات برگردم. به نظرم بعد از ده سال بازی مدام، به این چند ماه واقعا نیاز داشتم تا همه چیز به روال معمول برگردد. از نظر ذهنی هم آرام‌تر هستم و بدون استرس خاصی در بازی‌های باقیمانده بازی می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال