ده روسی: شروع خوبی بود؛ به دنبال بازی مالکانه و انتقال سریع توپ هستم

در دیداری از هفته ۲۱ رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، هلاس ورونا از ساعت ۲۰:۳۰ میهمان آاس رم بود. این بازی با برتری 2-0 تیم دنیله ده روسی خاتمه یافت.

ده روسی پس از سپری کردن اولین تجربه مربیگری خود در سری آ در مصاحبه ای با DAZN گفت:

نتیجه خوبی برای ما بود. احساسات خوبی در زمین و روی سکوها وجود داشت. در پایان بازی از هواداران تشکر کنم چون در طول بازی اسمم را صدا زدند. نمی‌توانم از اولین حضورم روی نیمکت رم، راضی تر از این باشم.

نیمه اول را خیلی دوست داشتم. می خواهم دوباره بازی را ببینم. در نیمه دوم همان رویکرد نیمه اول را داشتیم اما سرعت کافی نداشتیم. وقتی این شیوه را با سرعت لازم انجام ندهید، گرفتار حریف می شود چراکه حرکات شما قابل پیش بینی است.

مصدومیت دیبالا و اسپیناتزولا جدی نیست. دیبالا احساس کرد که نمی تواند بیش از حد به خود فشار بیاورد و برای همین تعویض شد.

من به دنبال تسلط کامل، بازی مالکانه و گردش سریع توپ هستم. این تیم وقتی از بازی مالکانه دور می شود و وقتی سرعت انتقال توپ پایین می آید، به مشکل می خورد. بازی مالکانه با سرعت پایین هیچ سودی ندارد و به نفع حریف است. رم با بازیکنانی که دارد، اگر بازی مالکانه سریع را در دستور کار خود قرار دهد، اتفاقات خوبی رقم می خورد.

لورنتزو پلگرینی؟ او یکی از قوی ترین بازیکنانی است که در ایتالیا داریم. او باید در عملکرد خود ثبات پیدا کند. او باید کنترل بیشتری روی توپ داشته باشد و وارد محوطه جریمه شود، زیرا همیشه گل های زیادی به ثمر رسانده است. پلگرینی مثل من کاپیتان رم است. اینجا وقتی اوضاع به خوبی پیش نمی رود، بار مسئولیت کاپیتان ها بیشتر می شود، به خصوص اگر شما متولد رم باشید. پلگرینی به خوبی از این موضوع آگاه است. او نسبت به آخرین دیدار ما بسیار بالغ تر شده است. لورنتزو در طول هفته به عنوان یک رهبر واقعی تلاش می کرد. در نیمه اول، عملکرد او را خیلی دوست داشتم، در نیمه دوم کیفیت او مانند بقیه افت کرد.

قبلا به شوخی گفته بودم بسیار ناراحتم که دوران بازی من در رم نمی تواند بیش از یک دوره باشد. حالا در پستی دیگر، دوران جدیدی را اینجا آغاز کرده ام. دوره اول خیلی طولانی شد، بیایید تا ببینیم دوره دوم چقدر طول می کشد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.