هفت بازیکنی که قوانین فوتبال به خاطر آنها تغییر کردند! | فوکوس طرفداری

طرفداری پلاس | سومین قسمت از برنامه فوکوس، تقدیم شما مخاطبان طرفداری می شود.

در برنامه فوکوس، نگاه متفاوتی داریم به اتفاقات و ماجراها و داستان‌های فوتبالی و ورزشی، به ابعاد دیگری از زندگی ستاره‌های دنیای ورزش و همچنین اتفاقات خاص و کمتر دیده شده می پردازیم، موضوعاتی که تصویر می کنیم براش ما جذاب باشد.

در سومین قسمت از این برنامه، هفت مرتبه ای را بررسی می کنیم که رفتار یک بازیکن یا اتفاقی که برای یک فوتبالیست رخ داده، منجر به تغییر یا وضع قوانین جدید در فوتبال شده است. شما می توانید در ادامه همین محتوا این برنامه را تماشا کنید یا با کلیک روی کادر نارنجی رنگ، در یوتیوب طرفداری تماشاگر آن باشید.

کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من سامان خدائی اجرای آن را برعهده دارم. همچنین مهیار میرزاپور (نویسنده)، علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوینگر)، جواد محبوب (صدابردار) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند. تماشای ویدیو کامل برنامه:

حتما یادتونه مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین تو ضربات پنالتی فینال جام جهانی 2022 چطوری جنگ روانی راه انداخت و در نهایت فرانسه شکست خورد و آرژانتین قهرمان جهان شد. حرکات مارتینز و حرفایی که به بازیکنای فرانسه زد باعث شد فیفا و IFAB دست به کار بشن و یک قانون جدید وضع کنن تا دروازه بان ها دیگه نتونن با این حرکات و جوسازی ها روی تیم حریف تاثیر بذارن.

ولی این اولین باری نبود که کارای یک بازیکن باعث شد یک قانون تو فوتبال تغییر کنه. بیاین با هم این 7 قانون رو مرور کنیم:

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.