شاسی بلند جدید جیلی هایوئه پرو راهی بازار شد

جیلی رسماً عرضه شاسی‌بلند جدید هایوئه پرو (Haoyue PRO) را در بازار چین آغاز کرده است. این خودرو در دو تیپ با قیمت 86,900 یوآن معادل 12,200 دلار و 89,900 یوآن معادل 12,630 دلار به فروش می‌رسد. هایوئه پرو یک شاسی‌بلند کامپکت است که روی استفاده‌های خانوادگی تمرکز دارد. این کراس‌اوور چینی در کنار شاسی‌بلند میان سایز هایوئه L، دو سگمنت مختلف را پوشش داده و توانایی رقابت خانواده هایوئه را در بازار افزایش می‌دهند.

هایوئه پرو از زبان طراحی جدیدی بهره می‌برد که زیبا و متفاوت به نظر می‌رسد. برجسته‌ترین ویژگی ظاهری این خودرو، جلوپنجره بزرگ بدون قاب است که با 128 ستاره تزئین شده است. چراغ‌های LED با نوار کرومی بین آن‌ها و ورودی‌های هوای تزئینی عمودی در طرفین سپر هم نمای جلوی خودرو را تکمیل کرده‌اند. در قسمت جانبی، شاهد بدنه‌ای نسبتاً ساده با خطوط برجسته و طراحی جالب ستون C هستیم. در اینجا همچنین رینگ‌های 18 اینچی دورنگ به شکل تیغه‌های فن هم نمای اسپرتی را ایجاد کرده‌اند.

در عقب، جیلی از چراغ‌های افقی نسبتاً باریکی استفاده کرده که توسط یک نوار LED به هم متصل شده و دوج دورانگو را به یاد می‌آورند. کمی پایین‌تر هم تریم نقره‌ای و سر اگزوزهای چندضلعی دیده می‌شوند. این شاسی‌بلند چینی 4,518 میلی‌متر طول، 1,834 میلی‌متر عرض و 1,715 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,666 میلی‌متر است.

طراحی داخلی هایوئه پرو در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد اما با کمی دقت، می‌توان قاب جالب دو نمایشگر صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را دید. این نمایشگرها مجموعاً 1 متر طول دارند و از قابلیت اتصال گوشی و تعامل صوتی بهره می‌برند. تزئینات نقره‌ای که بر حس کیفیت کابین افزوده‌اند، صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی و پشت‌سری یکپارچه که نمایی کاملاً اسپرت دارند و تودوزی مشکی بژ که فضایی جوان‌پسند و شاداب را ایجاد کرده است هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند.

هایوئه پرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که 181 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی موتور هم از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد. این خودرو در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی 6.8 لیتر بنزین مصرف می‌کند و می‌تواند به حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برسد.

نوشته شاسی بلند جدید جیلی هایوئه پرو راهی بازار شد اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.