کشف 3 میلیارد تومانی اسباب بازی و بلوریجات قاچاق

کشف 3 میلیارد تومانی اسباب بازی و بلوریجات قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 49 هزار عدد اسباب بازی و بلوریجات قاچاق از یک انبار خبرداد.

سرهنگ کارآگاه افشاری تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به سوله‌ای در شرق تهران منتقل، تخلیه و دپو شده است که در ادامه با وانت به بازار ارسال می‌شود؛ در بازرسی از محل مشخص گردید مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع اسباب بازی و بلوریجات در محل دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد 12576 عدد بلوریجات به مارک لومینارک و تعداد 36862 عدد انواع اسباب بازی محصول کشورهای امارات و چین بود که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.