ستاره سپاهان به دنبال جبران فرصت های سوخته + عکس

امید ؛ بازگشت کامل امید نورافکن به تمرینات سپاهان

امید نورافکن می‌توانست همین حالا حضور در دو تورنمنت مهم فوتبال جهان را در کارنامه داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن عضوی غیرقابل انکار در مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 بود ولی کارلوس کی‌روش وقتی آخرین فهرست خود را اعلام کرد، به راحتی از نام این بازیکن گذشت تا نورافکن برای دیدن و لمس فضای جام جهانی همچنان انتظار بکشد.

چند ماه بعد و در آستانه جام ملت‌های آسیا نورافکن در شرایطی که فصل بسیار خوبی را در سپاهان تمام کرده بود و توانسته بود با تفکرات تاکتیکی مورایس هماهنگ بشود، در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شدیدی شد تا شانس حضور در جام ملت‌های آسیا که بلیتش برای او در صورت آسیب ندیدن رزرو شده بود هم از دست برود.

امید ؛ بازگشت کامل امید نورافکن به تمرینات سپاهان

نورافکن حالا پس از چند ماه بازگشته. در حالی که یک سال بسیار طاقت‌فرسا و ناامید کننده را پشت سر گذاشته. با این حال او در 26 سالگی همچنان این شانس را دارد که حضور در جام جهانی را در 28 سالگی و حضور در جام ملت‎‌‌‌های بعدی را در 30 سالگی تجربه کند. باید دید این بازیکن مستعد وقتی این دو تورنمنت مهم فوتبال جهان برگزار می‌شود، چه شرایطی خواهد داشت و آیا در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور خواهد داشت یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.