بسکتبال NBA | دست پسر جردن در کلاچ تایم نباید بلرزد!

طرفداری | بامداد یکشنبه به وقت تهران، هشت بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این بازی ها رقم خورد. نتایج بازی ها نتایج بازی های بیستم ژانویه نکات آماری و اتفاقات مهم

دیمین لیلرد در جریان پیروزی سخت میلواکی باکس مقابل دیترویت پیستونز، به اولین بازیکن تاریخ تیمش تبدیل شد که آمار ۴۵/۶/۱۱ با پنج سه امتیازی در یک بازی ثبت می کند. اسار تامپسن در سمت مقابل کریر های به ثبت رساند و ۲۲ امتیاز گرفت. یانیس آنتتوکومپو هم تنها یک اسیست تا تریپل دبل فاصله داشت (۳۱/۱۰/۹). یانیس این فصل با ۴۵۹ اقدام، رکورددار بیشترین پرتاب آزاد است، جوئل امبید با ۳۵۶ اقدام دوم است اما هشت پرتاب آزاد موفق بیشتر از یانیس دارد.
جوئل امبید در جریان پیروزی فیلادلفیا سونی سیکسرز مقابل شارلوت هورنتس، آماری را ثبت کرد که به آن عادت کرده ایم: ۳۳/۹/۵ با سه بلاک. امبید برای بیستمین بازی متوالی از ۳۰ امتیاز عبور کرد.

ویکتور ومبانیاما به سن آنتونیو اسپرز کمک کرد واشینگتن ویزاردز را شکست دهد. ومبی آمار ۲۴/۸ با شش بلاک ثبت کرد. او اولین بازیکن این فصل است که تعداد بازی های ۵+ بلاکش دو رقمی می شوند.

کلیولند کاوالیرز مقابل آتلانتا هاوکس به پیروزی رسید و حالا رسما رکورد بیشترین برد متوالی فعال لیگ را در اختیار دارد. آنها برای هفتمین بازی متوالی پیروز شدند.

جیلن برانسن را قطعا در آل استار خواهیم دید و او احتمالا استارتر هم خواهد بود. او در جریان پیروزی نیویورک نیکس مقابل تورنتو رپترز، آمار ۳۸/۵/۹ با پنج از ۱۱ سه امتیازی ثبت کرد. جولیوس رندل هم کار خودش را با تریپل دبل (۱۸/۱۶/۱۰) تمام کرد، او چهارمین رکورددار تعداد تریپل دبل در تاریخ نیویورک نیکس است. این مسابقه جدال بازیکنان مقابل تیم های سابقشان بود. او جی آنانوبی در اولین بازی خودش مقابل تورنتوی عزیزش ۱۴/۷ با سه بلاک ثبت کرد. کوییکلی و آر جی برت هم به ترتیب آمار ۱۲ امتیاز و ۱۱ اسیست و ۲۰/۸/۴ مقابل تیم سابقشان ثبت کردند. از عملکرد خوب پرشس آچیووا هم مقابل رپترز غافل نشوید، سهم او از این بازی انتقامی آمار ۱۸/۱۰ بود.

جدال شی گیلجس الکساندر و آنتونی ادواردز به سود SGA و دوستانش در تاندر تمام شد. شی آمار ۳۳ امتیاز و ۶ اسیست همراه با دو توپربایی ثبت کرد. تیمبروولوز بهترین دفاع NBA را دارد و شی طی سه بازی مقابل این تیم آمار میانگین ۳۳ امتیاز ثبت کرده است. آنتونی ادواردز وقتی مینه سوتا تیمبروولوز برای آخرین بار فرصت به تساوی کشاندن بازی و بردن آن به اورتایم را داشت، سه پرتاب آزاد به دست اورد. اگر انت هر سه پرتاب را به گل تبدیل می کرد، بازی به اورتایم می رفت. حدس می زنید چه شد؟ انت هر سه پرتاب را از دست داد!

در جریان پیروزی هیوستون راکتس مقابل یوتا جز، آلپرن شنگون با بهترین رکورد امتیازگیری خودش (۳۷) برابری کرد و از عوامل اصلی پیروزی تیمش بود. امن تامپسن هم کارش را با ۶/۸ و دو توپربایی همراه با دو بلاک تمام کرد. تامپسن در اورتایم یک بلاک کلاچ انجام داد و یوتا را ناامید کرد. جدول دو کنفرانس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.