راه‌یابی «مهاجران» به جشنواره حقوق بشر کلمبیا

راه‌یابی «مهاجران» به جشنواره حقوق بشر کلمبیا

به گزارش ایلنا، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم حقوق بشر – کلمبیا بین ۱۰ تا ۱۷ اوت ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف برپایی جشن یک دهه سینما برای حقوق بشر، FICDEH پوشش خود را گسترش داده و به ۱۰ شهر (بوگوتا، کالی، کارتاخنا، کوکوتا، مدلین، مانیزالس، پریرا، کویبدو و ویلاوینسسیو) و ۳۰ شهرداری در سراسر کشور خواهد رسید.

جشن ۱۰ سالگی FICDEH علاوه بر برنامه‌ریزی معمول خود، شامل راه‌اندازی دسته MIA – زنان در صنعت سینما است. فضایی با هدف فیلمنامه‌نویسان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان زن که می‌توانند از طریق مشاوره با کارشناسان و مجموعه‌ای از منابع خدمات، تجهیزات، پس‌تولید و تامین مالی بیش از ۱۰۰۰ میلیون پزو برای ارتقای پروژه سینمایی خود شرکت کنند.

جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر کلمبیا به شرکت کنندگان این جشنواره برنامه‌های سمعی و بصری، فرهنگی و آکادمیک ارائه می‌دهد که به شکل گیری مخاطبان، تقویت صنایع فیلم و فرهنگی، ایجاد فضاهایی برای گفتگو پیرامون زندگی، آشتی، ترویج و دفاع از حقوق بشر و ایجاد ایده‌های صلح کمک می‌کند.

این جشنواره در دو بخش ملی که مخصوص فیلم‌های کلمبیایی هست و در بخش بین‌الملل برگزار می‌شود و در هر بخش به بهترین فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن جایزه می‌دهد و یک جازه هم به فیلمی با «بهترین تجربه همه جانبه» تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.