سامسونگ گلکسی S24 اولترا در تست شارژدهی باتری بر آیفون 15 پرو مکس غلبه کرد

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe به مقایسه مدت زمان شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی S24 اولترا با سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار پرداخته است.

در تست شارژدهی باتری، سامسونگ گلکسی S24 اولترا برای مدت 11 ساعت دوام آورد و در کمال تعجب موفق به شکست آیفون 15 پرو مکس اپل شد. اما در این تست، شارژ باتری گلکسی S23 اولترا پیش از سایر دستگاه‌ها به پایان رسید و این گوشی زودتر از رقبای خود خاموش شد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا با ثبت رکورد شارژدهی 11 ساعته به‌عنوان برنده این رقابت معرفی شد. آیفون 15 پرو مکس با شارژدهی 10 ساعت و 20 دقیقه‌ای باتری در جایگاه دوم ایستاد و گوگل پیکسل 8 پرو نیز با شارژدهی 10 ساعتی باتری خود رتبه سوم را کسب کرد. نهایتا سامسونگ گلکسی S23 اولترا نیز با ثبت رکورد شارژدهی 8 ساعت و 10 دقیقه‌ای به کسب رتبه چهارم بسنده کرد.

پیش از این نویسنده کانال یوتیوبی SuperSaf با بیش از 2 میلیون مشترک به مقایسه عملکرد دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس اپل پرداخت و برخلاف انتظارات، نتیجه تست به سود پرچمدار اپل رقم خورد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار درباره طراحی جدید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچدار آیفون X، ظاهر متفاوت آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف به‌طور دقیق صحبت کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی S24 اولترا در تست شارژدهی باتری بر آیفون 15 پرو مکس غلبه کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.