راز عصبانیت قلعه‌نویی چه بود؟

بدون تصویر

طرفداری | امیر قلعه نویی بعد از پیروزی مقابل هنگ کنگ بسیار عصبانی بود. در جدیدترین قسمت از آن تایم طرفداری در این باره صحبت کردیم.

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد هنگ کنگ را شکست دهد و با ثبت دو پیروزی، صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 را قطعی کند، اما سرمربی تیم ملی بعد از بازی خشمگین بود و به‌ویژه در میکسدزون صحبت‌های تند و تیزی انجام داد.

او پای کارلوس کی‌روش را هم وسط کشید و به تبعیض در برخورد با مربیان داخلی و خارجی اشاره کرد، اما چرا امیر قلعه نویی به شدت عصبانی بود؟ با آن تایم طرفداری همراه باشید؛ در این خصوص و همچنین درباره جامی صحبت کردیم که شگفتی‌سازان آن نه ژاپن و کره جنوبی، بلکه دو کشور عربی بودند. تماشای کامل برنامه

کرونای جدید در فوتبال ایتالیا؛ مو به مو با بررسی پرونده شرط‌بندی و قمار چرا لیونل مسی لایق توپ طلای 2023 است؟ راز ناکامی هادی چوپان در مستر المپیا 2023 فاش شد معروف، مربی تیم ملی والیبال؛ از چاله افتادیم تو چاه؟ چرا منچسترسیتی و چلسی با تهدید سقوط مواجه شده‌اند؟ شیرهای اطلس رویای بچه‌یوزها را خوردند کارت نارنجی چه تغییری در فوتبال ایجاد می کند؟ یک جهان چشم انتظار GTA 6، قرار است چه شاهکاری ببینیم؟ از حیا کن، رها کن تا شایعه خیز برانکو برای جانشینی یحیی عجیب‌ترین مربی فوتبال ایران بازیگر شد فاروک کوجا کیست؟ یک مشت فوتبال ترکیه را تعطیل کرد! در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چه چیزهایی در انتظار ماست؟ سوپر شوک به فوتبال اروپا؛ با بمب دست ساز فلورنتینو پرز آشنا شوید لیست جنجالی ایران؛ از اختلاف با سرمربی تا تیم ملی بی سردار تمام استعفاهای یحیی گل محمدی در پرسپولیس؛ از ماجرای رسول پناه تا استوری خداحافظ! شروع تیم ملی ایران به روایت آمار و ارقام؛ رکوردها در تسخیر یوزها ژوزه مورینیو در رم؛ یک همکاری باخت – باخت!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.