باانگیزه‌ترین مربی بلاتکلیف دنیا در پرسپولیس کار می‌کند!

باشگاه پرسپولیس به دنبال پیدا کردن یک گزینه مناسب و کارنامه‌دار خارجی است که او را جانشین یحیی گل‌محمدی کند.

سفر رضا درویش به قطر و مذاکره مستقیم با برانکو ایوانکوویچ هم باعث نشد سرمربی تیم ملی عمان راضی به بازگشت به ایران و تیم پرسپولیس شود. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی برانکو کرده بودند که با استخدام او با یک تیر دو نشان بزنند؛ اول اینکه حواشی پس از جدایی یحیی گل‌محمدی را خنثی کرده و انتقادات را از مدیریت خود به حداقل برسانند. دوم اما با انتخاب یک گزینه مناسب و محبوب، دل هواداران پرشمار پرسپولیس را به دست بیاورند.

با پاسخ منفی برانکو، تیز رضا درویش و دوستان به سنگ خورد و حالا باید یک گزینه مناسب پیدا کنند که اصلا هم کار آسانی نیست.

البته سرخپوشان تهرانی تمرینات خود برای نیم فصل دوم را طبق برنامه‌ای که پیش از این نیز اعلام شده بود، آغاز کرده اند. هیئت مدیره و مدیرعامل در نشست خود، بر این مسئله تاکید و اعلام کردند این تمرینات زیر نظر اوسمار، مربی تیم برگزار شود و همین اتفاق هم افتاد. دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی این روزها یکی از باانگیزه‌ترین نفرات (شاید هم باانگیزه‌ترین) در تمرینات پرسپولیس است.

اوسمار ویرا امیدوار است مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانند گزینه مناسبی پیدا کرده و در نهایت به خود او اعتماد کنند. امیدی که بیشتر شبیه خوش‌بینی مفرط است چراکه بعید است طرفداران پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و پاسخ منفی برانکو به دستیار برزیلی رضایت دهند.

با این وجود اوسمار ویرا در حالی که به نوعی بلاتکلیف‌ترین مربی دنیاست و با انتخاب سرمربی خارجی جدید باید از پرسپولیس برود اما باانگیزه‌ترین نیز به شمار می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.