دوشان ولاهوویچ: تنها تفاوت با فصل پیش این است که بدنم آماده است

یوونتوس موفق شد با پیروزی 3-0 در خانه لچه، با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر به صدر جدول سری آ برسد. دوشان ولاهوویچ 2 گل به ثمر رساند و گلیسون برمر زننده دیگر گل بیانکونری بود.

طرفداری | دوشان ولاهوویچ پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

خوشحالم، مخصوصا از اینکه توانستم به تیم کمک کنم. بدون کمک تیم نمی توانستم آن گل ها را بزنم. امیدواریم به همین شکل ادامه دهیم.

مکس الگری امشب مدام در کنار زمین فریاد می زد و از ولاهوویچ می خواست آرام باشد:

من همیشه آرام هستم. فقط شاید احساساتم در زمین بیشتر مشخص می شود. ما در یک زمین سخت مقابل تیمی که در چهار بازی اخیر خانگی اش شکست نخورده بود، پیروز شدیم. پیروزی مهمی برای ما بود و همچنین توانستیم کلین شیت کنیم.

به دلیل حضور اینتر در سوپرجام ایتالیا، یوونتوس با یک بازی بیشتر صدرنشین شد و در بازی مستقیم دو تیم در 4 فوریه می تواند بالاتر از حریف قرار داشته باشد:

ما به آن فکر نمی کنیم. ما بازی به بازی جلو می رویم. بازی بعدی با امپولی است و بعد به اینتر فکر می کنیم.

ولاهوویچ در این فصل 11 گل تاکنون به ثمر رسانده و تا همین جا بیشتر از فصل گذشته گل ثبت کرده است. چه چیزی متفاوت بوده؟

از نظر بدنی در فرم خوبی هستم. ساده است. این تنها تفاوت است. من از خودم مراقبت می کنم، خوب غذا می خورم، خوب می خوابم، تمام این کارهای را فصل پیش هم می کردم اما حالا خدا را شکر از نظر بدنی در فرم خوبی هستم. امیدوارم به همین شکل ادامه دهم.

خبرنگار به ولاهوویچ گفت حتی کریستیانو رونالدو هم در یوونتوس نتوانست در دو بازی متوالی بریس کند و ولاهوویچ پاسخ داد:

بیایید اغراق نکنیم!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.