پیش بینی جالب اسطوره استقلال از آینده تیم ملی در جام ملت های آسیا

نادر فریادشیران پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

نادر فریادشیران پیشکسوت استقلال گفت : امیر قلعه‌نویی با همه ویژگی‌هایش، بدی و خوبی که دارد هم اکنون سرمربی تیم ملی است و باید ببینیم که حرف‌هایش چیست با تمام وجودم، احساسم و اعتقاداتم، دوست دارم تیم ملی ایران در جام ملت‌ها قهرمان شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر فریادشیران پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ اظهار داشت:

تیم ملی علی‌رغم اینکه مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ نتیجه گرفت، اما از نظر فنی نقاط ضعف زیادی داشت. امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌اش اذعان کرده که می‌خواهیم مثل منچسترسیتی بازی کنیم، اما در این دو بازی چیزی از ارائه فوتبال روز دنیا ندیدیم. بازی که مقابل هنگ‌کنگ انجام دادند، فوتبالدوستان را نگران کرد.

وی افزود:

تیم ملی در گروه آسان قرار دارد و هر تیمی از لیگ برتر هم در گروه C حاضر بود، قطعاً صعود می‌کرد. باز با این حال ملی‌پوشان فوق‌العاده بااستعداد‌ی داریم و آرزو می‌کنم در جام ملت‌های آسیا که برخی از ملی‌پوشان آخرین تورنمنت‌شان هم هست، شگفتی‌ساز شوند. ستاره‌هایی داریم که اگر همدل و رفیق باشند می‌توانند با دست پُر جام ملت‌های آسیا را ترک کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره نتایج تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی عنوان کرد:

در این دوره از جام ملت‌ها روی برخی از تیم‌ها برای قهرمانی، خیلی حساب می‌شد، اما در چند روز گذشته نتایج غیرمنتظره‌ای رخ داد. وقتی تیم قدرتمندی مثل ژاپن به عراق می‌بازد و کره‌جنوبی با اردن مساوی می‌کند، معلوم است همه تیم‌ها کار کرده‌اند و در حال رشد و پیشرفت هستند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی میانگین سنی بالایی دارد، ادامه داد:

جام جهانی را در پیش داریم و برای این رقابت‌های مهم در سال ۲۰۲۶ هیچ آینده‌نگری نشده است. تیم ملی فوتبال ایران ۲۶ نفر را به جام ملت‌های آسیا برده که اکثر این نفرات پیر هستند. اگر جای سرمربی تیم ملی بودم ۱۰ بازیکن رده سنی ۲۰ تا ۲۳ سال را به این رقابت‌ها می‌بردم و حداقل این نفرات را روی نیمکت می‌گذاشتم. ۱۱ نفر در زمین هستند و ۵ نفر هم ذخیره که قرار است در طول بازی تعویض شوند. چند جوان در تیم ملی و ترکیب حضور دارند؟ اما چیزی که می‌بینیم نفرات جوان‌تر روی سکو هستند. خداداد عزیزی را همه می‌شناسند وقتی از تیم ملی انتقاد می‌کند، آیا انتقاداتش مبتنی بر دشمنی با قلعه‌نویی است؟

فریادشیران در پایان خاطرنشان کرد:

امیر قلعه‌نویی با همه ویژگی‌هایش، بدی و خوبی که دارد هم اکنون سرمربی تیم ملی است و باید ببینیم که حرف‌هایش چیست. با تمام وجودم، احساسم و اعتقاداتم، دوست دارم تیم ملی ایران در جام ملت‌ها قهرمان شود، چون دل در گرو ایران دارم. اگر تیم ملی یک بازی را در مرحله یک چهارم نهایی ببرد، به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود می‌کند. سرمربی تیم ملی باید تمرکزش را روی این بازی بگذارد تا تیم ملی تاریخ‌ساز شود و سرمربی تیم ملی نباید برای تیمش حاشیه ایجاد کند. هم اکنون تیم ملی بهترین شرایط را برای قهرمانی دارد و همه مردم و پیشکسوتان انرژی مثبت برای تیم ملی خواهند فرستاد.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.