رهبری‌فر: پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد+فیلم

رهبری‌فر: پرسپولیس با گران‌ترین تیم تاریخ برای قهرمانی در لیگ برتر شق‌القمر نکرد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر ابراهیمی و وطن‌خواه، بهروز رهبری فر در خصوص قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته صحبت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پارسال هم گفتم، وقتی که شما گران‌ترین تیم تاریخ را می‌بندی، حالا اولین که نه ولی جزء 2-3 تای اول که هستی، باید قهرمان بشوی و چیز دیگر نمی‌شود اتفاق بیفتد. کادر فنی و بقیه زحمت می‌کشند ولی وقتی شما همه ابزارها را دارید، باید قهرمان شوید.

رهبری فر ادامه داد: پرسپولیس خیلی کار شق‌القمری نکرده که در این یکی دو ساله، مخصوصا امسال، قهرمان شده است. پرسپولیس، سپاهان و 2-3 تیم دیگر باید قهرمان بشوند. آنها واقعاً خوب خرج می‌کنند و طبیعی است که قهرمان شوند. پرسپولیس خیلی کار فوق‌العاده‌ای نکرده که قهرمان شده است.

وی عنوان کرد: اگر زمان ما اینقدر هزینه می‌کردند، پرسپولیس 6 قهرمانی آسیا می آورد. نه اینکه به خاطر یک میلیون نفر، 20 نفر به بانک می رفتند و هر کسی که زودتر می رسید، پول را بدست می آورد.

رهبری فر درباره اینکه چرا مربیگری نمی کند، گفت: به خاطر اینکه از فوتبال پول نگرفتم، پول هم ندارم که خرج کنم تا به فوتبال برگردم. زمانی که یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان مربی نبودند، من مدرک مربیگری داشتم و در استیل آذین دستیار فرهاد کاظمی بودم.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.