نویدکیا به این دلیل به آبادان نرفت/ گزینه‌های بعدی نفت چه کسانی هستند؟

سرمربی اسبق تیم سپاهان که در ابتدای فصل مورد توجه تیم مس رفسنجان قرار گرفته بود اما به پیشنهاد این باشگاه نه گفت، به تازگی هم با مذاکرات جدی از سوی تیم صنعت نفت مواجه شد اما پاسخ به این باشگاه جنوبی هم از سوی محرم نویدکیا «نه» بود.

محرم نویدکیا خطاب به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در صورتی در آبادان حاضر می‌شود که تمام مطالبات معوقه کادرفنی و هم چنین بازیکنان پرداخت شود که باشگاه صنعت نفت هم به او پاسخ داد فعلا قادر به انجام چنین کاری نیست. همین موضوع حضور محرم نویدکیا را درتیم صنعت نفت منتفی کرد.

صنعت نفت پیش از این در تلاش برای جذب شفر بود که مخالفت مدیران بالادستی حضور این مربی خارجی را هم در آبادان منتفی کرد. به نظر می‌رسد صنعت نفت در روزهای آینده از بین مهدی رحمتی، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان و … یکی را به عنوان مربی جدید انتخاب خواهد کرد.

جالب اینجاست به تازگی محرم نویدکیا از سوی محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس به این باشگاه معرفی شده بود اما این باشگاه با توجه به مصوبه هیئت‌مدیره به دنبال مربی خارجی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.