۹ دستگاه ماینر قاچاق در زنجان کشف شد

۹ دستگاه ماینر قاچاق در زنجان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بدری روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: در اجرای طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در استان و در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) فاقد مجوز در یک واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی نوآوران زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از بررسی اولیه، مامورین به همراه نماینده شرکت برق و با اخذ دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل تعداد ۹ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز و قاچاق کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.