فیلیکس: مطمئنم رئال امتیاز از دست می‌دهد

بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کار بارسا دیشب برابر رئال بتیس گره خورده بود و نزدیک بود دو امتیاز حساس را از دست بدهد که ژوائو فلیکس ناجی شد و توانست در دقیقه ۸۹ گل سوم را بزند و بارسا را برابر بتیس برنده کند.

کمی بعد فران تورس گل چهارم را نیز زد تا برتری قطعی شود. بارسا ابتدا با دو گل در بنیتو ویامارین پیش افتاده بود، ولی ایسکو کار را به تساوی کشاند. ژاوی خوش شانس بود که بازیکن تعویضی‌اش کار را در آورد.

فلیکس که هفته هاست زیر تیز تند انتقادات قرار دارد به خبرنگاران گفت: «بازی سختی بود، ولی پایانی خوش داشت. بازهم رنج کشیدیم و این روند باید متوقف شود. بازی‌های مهمتری در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان در راهند و ما نباید برای کسب پیروزی این همه عذاب بکشیم. معتقدم همه تیم باید در کار‌های دفاعی بهتر کار کند. در گلزنی مشکلی نداریم، ولی در دفاع هماهنگ نیستیم.»

فلیکس در مورد انتقادات زیاد از خودش گفت: «راستش را بخواهید دیگر عادت کرده ام. اصلا مهم نیست در زمین باشم یا نباشم. خوب بازی کنم یا بد، مرتب از من انتقاد می‌شود. بعد از سال‌ها دیگر یاد گرفته ام که بهترین راه تمرکز روی تمرینات است. نه گوش می‌کنم نه می‌خوانم، بلکه تمرین می‌کنم و نگاهم رو به جلو است.»

امیدواری به لالیگا: «هفت امتیاز از رئال عقبیم، ولی هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقیمانده است. رئال و خیرونا هر لحظه ممکن است امتیاز از دست بدهند و ما باید آماده باشیم تا بهترین استفاده را ببریم. مطمئنم رئال به زودی امتیاز از دست خواهد داد.»

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.