لئون گورتسگا ناراضی از شرایط خود؛ تصمیمات غیر قابل درک توخل علیه ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ

طرفداری | بعد از ظهر یک‌شنبه بایرن مونیخ در خانه خود متحمل شکست تلخی مقابل وردربرمن شد و بیش از پیش از بایرلورکوزن در کورس قهرمانی بوندسلیگا عقب افتاد. باواریایی‌ها اکنون با فرض پیروزی در بازی عقب افتاده مقابل اونیون برلین و همچنین بازی رودررو مقابل ورکسلف در بای آرنا، باز هم یک امتیاز از تیم ریش قرمز عقب‌تر خواهند بود.

با این حال برای لئون گورتسکا دلایل بیش‌تری برای ناامید بودن، وجود دارد. گورتسکا که طی مدت حضور توماس توخل در این تیم همواره یک‌سری جنجال پیرامون او وجود داشته، اکنون دو بازی است که رافائل گریرو به او ترجیح داده می‌شود که باعث شده باز حواشی جدیدی پیرامون رابطه او و توخل به وجود بیاید.

به گزارش بیلد؛ پس از بازی مقابل وردربرمن از لئون گورتسکا خواستند تا مصاحبه کند، او پاسخ داد: «امروز نه، متأسفم». فقط سه کلمه اما این بازیکن 28 ساله به وضوح از شرایط خود زیر نظر توماس توخل ناراضی است و تصمیمات این سرمربی که علیه او هستند، غیر قابل درک شده است.

نه تنها به این دلیل که رافائل گریرو در بازی‌های اخیر نتوانسته در خط هافبک انتظارات از خود را برآورده سازد بلکه خود گورتسگا پس از یک افت، در ماه‌های اخیر یک روند صعودی را طی کرده است. این ملی‌پوش آلمانی در بازی مقابل هوفنهایم در دقیقه 77 وارد زمین شد و مقابل وردربرمن نیز تا دقیقه 64 روی نیمکت بود.

با این حال، انتظار می‌رود گورتسکا روز چهارشنبه در بازی عقب‌ افتاده بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد زیرا با توجه به عملکرد ناامیدکننده آلفونسو دیویس، اگر توخل تصمیم بگیرد او را کنار بگذارد باید از گریرو در پست دفاع چپ استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.