معاون فنی شرکت مخابرات: افزایش ۳۴ درصدی تعرفه، در ارتقاء کیفیت سرویس ثابت راهگشاست

به گزارش خبرنگار سیتنا، رضا خلیلی، در نشست بررسی و تبادل نظر پیرامون انجام تعهدات اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت با توجه به تغییرات تعرفه‌ای، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در حوزه ثابت پوشش کشوری را برعهده دارد و همه شهرها و روستاها را پوشش می دهد.

وی، ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ میلیون تلفن و تقریبا ۴۰ میلیون زوج در شبکه حضور دارند که بحث نگهداری و نوسازی را برای شرکت مخابرات ایران سخت و پر هزینه کرده است.

وی، ادامه داد: بحث تامین ظرفیت انتقال در داخل استانها، نرخ ارز و نیروی انسانی نیز وجود دارد، نرخ ارز در تجهیزات خارجی به طور مستقیم و در تجهیزات داخلی به طور غیرمستقیم مشهود است.

معاون فنی شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: هزینه برق شرکت در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد بود که رشد ۶۰ الی ۷۰ درصدی را شاهد بودیم.

وی، اشاره کرد: شرکت مخابرات ایران از سالهای اخیر در بخش سرعت، گذر از ADSL به FTTH و FTTx را در دستور کار دارد و ۳۴ درصد افزایش تعرفه عددی است که در ارتقای فناوری به ما کمک می کند، البته این رقم کافی نیست اما می تواند کمک کننده باشد تا کاربران سرویس بهتری را در حوزه ثابت دریافت کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.